יום חמישי, 7 בפברואר 2013

הרקע של זומבה



כמה מילות פתיחה על המאמר הנוכחי
במאמר הקצר אותו אנחנו עומדים להציג לכם נשמח להעלות כמה נקודות חשובות בנוגע לפעילות ספורטיבית ממנה אתם עשויים ליהנות עד מאוד . מדובר על פעילות אירובית וליתר דיוק אנחנו עומדים להציג לכם את הזומבה פעילות אירובית שהיא טרנד אמיתי בשנים האחרונות, אחת כזאת שניתן למצוא במגוון גדול של חדרי כושר בכל רחבי הארץ. למה לכם בעצם זומבה עכשיו?

הצורך שלכם בשמירה על כושר אישי לאורך החיים שלכם
בואו ונתחיל לדבר על עצם הצורך שלכם בפעילות ספורטיבית קבועה. בעידן המודרני אתם זזים הרבה פחות, יש לכם מכונית, לא מעט פעולות אתם עושים בהזזה של האצבע על המסך, מצד אחד מאוד נוח אבל מאידך גם לא ממש עובד טוב לגוף שלכם. בדיוק מסיבות אילו אתם חייבים לעשות פעילויות ספורטיביות כאלו ואחרות. כל עוד מדובר על פעילות קבועה ורצוי אירובית , עשיתם משהו ממש טוב לעצמכם. בסעיפים הבאים נעלה לכם כמה רעיונות לגבי הפעילויות הספורטיביות מהן אתם עשויים ליהנות.
איזו פעילות ספורטיבית עשויה להתאים לכם אישית
מאחרי המושג פעילות ספורטיבית עומדות לא מעט אפשרויות, מגוון עצום של סוגי ספורט אותם ניתן להגדיר כספורט עממי, אחד כזה שמאפשר כמעט לכל מתאמן להתחיל אותם ממש מאפס. החל מריצה דרך שחיה, הליכה מהירה וגם רכיבה על אופניים. בנוסף ניתן למצוא פעילות ספורטיבית אותה תוכלו לעשות במסגרת קבוצתית מענגת.

ההבדל בין פעילות ספורטיבית אירובית לפעילות ספורטיבית אנאירובית
כשבוחנים את הפעילויות הספורטיביות השונות ניתן לחלק אותן לשני סוגים, קודם כל פעילות ספורטיבית שמוגדרת בתור אנאירובית, פעילות שבה אתם בונים את השרירים שלכם. לעומת זאת ישנה פעילות שמוגדרת בתור פעילות אירובית שבה אתם שורפים שומנים ועובדים על סיבולת לב ריאה. עצתנו היא קודם כל לעסוק בפעילות שהיא אירובית ורק אחר כך לעסוק בפעילות אנאירובית

זומבה פעילות אירובית שמתבססת על מקצבים דרום אמריקאים סוחפים
ישנן פעילויות ספורטיביות אותן תוכלו לעשות במסגרת קבוצתית, לעומת זאת ישנן פעילויות ספורטיביות שמתאימות לעבודה עצמאית. הזומבה היא פעילות אירובית שמתאימה עד מאוד לתרגולים במסגרת קבוצתית, מדובר על תרגילים בהם אתם פועלים בהתאם לקצב של מוסיקה דרום אמריקאית ממש סוחפת. אם רוצים לנסות ולהשוות את הזומבה שיעור אירובי רגיל אז ניתן לקרוא לה, אירובי על טורבו, אין הרבה מקצבי מוסיקה סוחפים כמו המקצבים הדרום אמריקאים. אין ספק שמדובר על השילוב המושלם שבין הרבה מאוד פאן לשריפה מוגברת של קלוריות. כדאי שתדעו כי בשיעור של זומבה אתם עשויים לשרוף עד אלף קלוריות. לא עניין של מה בכך. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור לעצמכם את חדר הכושר הכי מתאים וכמובן גם את מדריך הזומבה הכי סוחף ומקצוען

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה