יום חמישי, 7 בפברואר 2013

הזומבה וארץ נהדרת


כמה מילים ראשונות על המאמר
וודאי יצא לכם לראות את הקטע בארץ נהדרת שבו רואים את את השחקנים מתאמנים בזומבה, מין הסתם גם מאוד צחקתם, אין ספק שהריקוד הדרום אמריקאי הזה הרבה יותר מעניין לארץ נהדרת מכל פעילות ספורטיבית אחרת. בכל זאת כמה פעילויות יכולות לספק לכם רקע ממש משעשע כשמדובר על פעילות ספורטיבית אמיתית.

מין הסתם לא ממש הרבה
איך הפכה הזומבה לטרנד כל כך לוהט בשנים האחרונות
אז איך בעצם הפכה הזומבה לטרנד כזה גדול בשנים האחרונות.מדובר על שתי סיבות עיקריות. קודם כל עצם המודעות שגדלה מאוד בכל הנוגע לצורך בפעילות ספורטיבית על בסיס קבוע. בעיקר כשמדובר על פעילות אירובית אמיתית. ריצה, הליכה, אופניים או מגוון של חוגים בדיוק כמו הזומבה. בנוסף על כך הזומבה היא הצלחה ענקית גם בגלל שמדובר על פאן אמיתי. אין הרבה פעילויות ספורטיביות שהן באמת פאן אמיתי.כאלו שרק גורמות לכם לרצות ולחזור עוד ועוד לכיתת האימון. הזומבה הוכחה לאורך זמן בדיוק ככזאת
שילוב של מקצבים דרום אמריקאים יחד עם תנועות גוף מתאימות הפכו את הזומבה לשוס אמיתי
אז מה יש בה בזומבה שהפכה אותה להצלחה כל כך גדולה לאורך זמן. מדובר על השילוב האולטימטבי בין מוסיקה סוחפת וללא כל ספק המקצבים הדרום אמריקאים הם בדיוק כאלו, מדובר על מקצבים שמשלבים בין חום, אהבה, ייצריות, בוסה, סמבה, סלסלה, אין הרבה תרבויות שתרמו כה רבות למוסיקה כמו זאת הדרום אמריקאית. כשמחברים את הסאונד עם התנועות המתאימות נולד לו שילוב אולטימטיבי, כזה שיש בו הכול אבל ממש הכול כדי שתוכלו לשרוף הרבה מאוד קלוריות במהלך של שעת אימון. אנחנו מדברים על קרוב לאלף קלוריות.
ואם מחפשים הוכחה להצלחה הענקית של הזומבה היא יכולה לבוא לידי ביטוי גם בקטע מארץ נהדרת
אחת ההוכחות להצלחה העצומה של הזומבה בישראל , באה לידי ביטוי גם בשימוש בזומבה בארץ נהדרת, התוכנית המצחיקה הזאת מהווה את אחד הסיסמוגרפים הכי משמעותיים כשמדובר על מה שקורה בארץ בזמן אמיתי, מה טרנדי, מה מהווה נושא לשיחה. ואם הזומבה היא אחת שכזאת אז למה לא להשתמש בה בתור הבסיס לעוד מערכון בארץ נהדרת. התוצאה מין הסתם משעשת במיוחד
כמה מילים אחרונות לסיכומו של המאמר הנוכחי
לסיכומו של המאמר הנוכחי רק נרצה להוסיף ולחדד כמה נקודות הקשורות בזומבה שלכם. קודם כל כפי שברור לכם מדובר על פעילות שגורמת לכם לשרוף הרבה מאוד קלוריות . מלבד זאת כשמדובר על הזומבה חשוב עד מאוד שיהיה לכם מדריך שהוא מקצוען אמיתי וסוחף. נקודה נוספת היא העובדה שזומבה מתאימה גם לקהל יחסית צעיר כמו ילדים שגם הם יכולים ליהנות עד מאוד מהזומבה. העובדה היא שניתן למצוא לא מעט חוגים רלוונטים רק לילדים ובני נוער.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה