יום חמישי, 7 בפברואר 2013

כמה סיבות בגללן כבש ריקוד הזומבה את חדרי הכושר


החשיבות הגדולה שבפעילות ספורטיבית
אם פעם כשהיה מדובר על פעילות ספורטיבית , הצורך היה אישי לגמרי ונבע ממשיכה ואהבה לספורט, כיום ברור לכולם שפעילות ספורטיבית מחוברת מאוד לאיכות חיים ולבריאות. בדיוק מסיבות אלו ניתן לפגוש הרבה מאוד ישראלים שעוסקים בפעילות ספורטיבית על בסיס יום יומי. מידי ערב כשאתם עוברים ברחובות של הערים הגדולות תוכלו למצוא המוני ישראלים כשהם רצים, הולכים, רוכבים על אופניים. בנוסף על כך בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר חדרי כושר מצוידים בכל רחבי ישראל מצפון לדרום.

כמה מילים על ההבדלים בין פעילויות ספורטיביות שונות
כשמדובר על פעילויות ספורטיביות ניתן לחלק אותן לשתי קבוצות עיקריות. קודם כל פעילות שנחשבת לאירובית כדוגמת, ריצה, הליכה, רכיבה על אופניים, ריקוד הזומבה עליו נרחיב ועוד. במהותן מדובר על פעילויות שנועדו לשפר סיבולת לב ריאה וגם שריפה של שומנים. הפעילות האחרת היא זאת שנועדה לבנות שרירים כדוגמת שימוש במשקולות שונות בחדר כושר. בכל מקרה מדובר על פעילויות שמשלימות אחת את השנייה.

ריקוד הזומבה הלהיט החדש של חדרי הכושר
את השם זומבה אתם שומעים יותר ויותר בשנים האחרונות. מדובר על שיטת אימון שמתבססת על השילוב בין מוזיקה לטינית סוחפת יחד עם תנועות שמזכירות ריקוד סלסלה ועו. מדובר על שיטה שפוחה בשנות התשעים על ידי יוצר קולומביאני שייצא אותה לכל רחבי העולם. אם אתם גרים בכפר סבא ותרצו ליהנות מהריקוד הנפלא הזה. מין הסתם תוכלו למצוא זומבה בכפר סבא במרבית חדרי הכושר של עיר הפרבר הזאת. בשיעור בודד של זומבה תוכלו לשרוף עד 800 קלוריות. ללא ספק כמות מבטיחה של שומנים וקלוריות.

הצורך שלכם בגיוון של הפעילות הספורטיבית
אחת הסיבות שבגללן הפך ריקוד הזומבה להצלחה גדולה נובעת מהעובדה שיש לכם צורך אמיתי לגוון בפעילות הספורטיבית שלכם. אם אתם רוצים להתמיד בפעילות ספורטיבית אתם חייבים לשנות אותה מידי פעם. כל יום משהו אחר. ריקוד הזומבה נכנס לנישה של פעילות אירובית שהיא כיף אמיתי עבורכם לפחות פעם בשבוע ואולי יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה